Το λογότυπο είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα σύμβολα μιας μάρκας. Παρ’ όλα αυτά, πολλές εταιρείες έχουν αλλάξει τα λογότυπά τους με την πάροδο του χρόνου. Σε ορισμένες περιπτώσεις, δεν έχει μείνει σχεδόν τίποτα από την αρχική ιδέα.
Το δαγκωμένο μήλο, η αλεπού που τυλίγεται γύρω από την υδρόγειο ή το μπλε peep – με αυτές τις περιγραφές, λίγο πολύ όλοι θα καταλάβουν για ποιες μάρκες μιλάμε εδώ. Η Apple, ο Firefox και το Twitter είναι ένα καλό παράδειγμα για το πώς τα λογότυπα των εταιρειών έχουν καρφωθεί στο μυαλό των ανθρώπων. Ωστόσο, αυτά τα γνωστά λογότυπα δεν έμοιαζαν πάντα με τον τρόπο που τα αναγνωρίζουν σήμερα οι περισσότεροι άνθρωποι. Ορισμένα από αυτά έχουν επίσης διανύσει πολύ δρόμο και έχουν αλλάξει σχήμα και χρώμα αρκετές φορές.
Λογότυπα στο πέρασμα των αιώνων
Οι περισσότερες εταιρείες συμπεριφέρονται όπως οι τρεις εταιρείες που αναφέρθηκαν παραπάνω. Αν συγκρίνετε τα ιδρυτικά λογότυπα με τα εμπορικά σήματα που χρησιμοποιούνται σήμερα, συχνά μόνο το όνομα είναι το ίδιο. Ειδικά για εταιρείες με μακρά ιστορία, τα λογότυπα έχουν αλλάξει συχνότερα από τη διοίκηση.