Ένα κλιπ προσφέρει πληροφορίες για την τεχνολογία του hyperfactory. Πολλά από αυτά θυμίζουν την Tesla.
Όταν η Xiaomi άρχισε να κατακτά την παγκόσμια αγορά με τα smartphones της, η εταιρεία χρησιμοποίησε τις στρατηγικές της Apple από πολλές απόψεις. Τώρα η Xiaomi έχει εισέλθει στον τομέα των ηλεκτρονικών αυτοκινήτων και για άλλη μια φορά διαμορφώνει το μοντέλο της με βάση μια επιτυχημένη αμερικανική εταιρεία – σωστά μαντέψαμε: Tesla.
Hyper αντί για Giga
Στην Tesla, τα εργοστάσια ονομάζονται “Gigafactory”, στην Xiaomi ονομάζονται “Hyperfactory”. Στην Tesla, η γιγαντιαία μονάδα χύτευσης ονομάζεται “Gigapress”, στην Xiaomi ονομάζεται “Hypercast”.
Η Xiaomi κυκλοφόρησε τώρα ένα βίντεο που δείχνει τη διαδικασία παραγωγής του πολυπόθητου ηλεκτρικού αυτοκινήτου SU7. Και το ύφος του κλιπ θυμίζει και πάλι εντελώς τα βίντεο στα οποία η Tesla έχει σκηνοθετήσει τα Gigafactories της.
Στο σχεδόν 3λεπτο βίντεο, η κινεζική εταιρεία τεχνολογίας αποκαλύπτει ορισμένες λεπτομέρειες σχετικά με την παραγωγή. Σύμφωνα με το βίντεο, στο εργοστάσιο απασχολούνται περισσότερα από 700 ρομπότ. Η παραγωγή είναι πλήρως αυτοματοποιημένη σε υψηλό βαθμό. Σύμφωνα με το βίντεο, το 100% της συναρμολόγησης του βασικού πλαισίου πραγματοποιείται από ρομπότ.
Η αυτοματοποίηση δεν αποτελεί εγγύηση για υψηλή παραγωγή
Η Tesla επικεντρώθηκε επίσης στη μέγιστη αυτοματοποίηση κατά την παραγωγή του Model 3 και ήλπιζε να αυξήσει την παραγωγή ως αποτέλεσμα. Ωστόσο, αυτή η προσέγγιση απέτυχε άσχημα, όπως παραδέχτηκε ο Elon Musk σε συνέντευξή του.
Σύμφωνα με τον Musk, η υπερβολική αυτοματοποίηση προκάλεσε σοβαρά προβλήματα στην παραγωγή. Στο τέλος, η Tesla αναγκάστηκε να κάνει πίσω και να μειώσει το επίπεδο αυτοματισμού. Για τη Xiaomi, μένει να ελπίσουμε ότι η κινεζική εταιρεία δεν θα επαναλάβει το λάθος της Tesla.