technews24.gr

We love technology

  • Tech News
    Tech NewsShow More
    Πώς η Xiaomi κατασκευάζει το ηλεκτρικό της αυτοκίνητο
    2 Min Read
    Η Qualcomm υποστηρίζει ότι τα τσιπ Snapdragon X Plus χαμηλότερων προδιαγραφών μπορούν ακόμα να ξεπεράσουν το M3 της Apple
    4 Min Read
    Εντυπωσιακό ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο από την Κίνα: η υψηλή ταχύτητα συναντά την ομορφιά
    3 Min Read
    Xiaomi SU7: αντίπαλος του Tesla με 90.000 προ-παραγγελίες σε μία ημέρα
    2 Min Read
    Η Xiaomi στοχεύει την Tesla στην κινεζική αγορά αυτοκινήτου με ηλεκτρικό αυτοκίνητο αξίας 29870 δολαρίων
    5 Min Read
  • Technology
    Technology
    Show More
    Top News
    Voice Generator: Το OpenAI παρουσιάζει μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης για κλωνοποίηση φωνής
    04 Απριλίου 2024
    Αφήνουν τις κάρτες και πληρώνουν με IRIS
    28 Μαρτίου 2024
    Server: Η Google σχεδιάζει πλέον και CPU
    09 Απριλίου 2024
    Latest News
    Robo-butler από την Κίνα μαγειρεύει, σιδερώνει και μαθαίνει κόλπα με τραπεζομάντιλα
    30 Απριλίου 2024
    Σφοδρή προσέλευση επενδυτών για το xAI: Η εταιρεία τεχνητής νοημοσύνης του Elon Musk θα μπορούσε σύντομα να αξίζει 24 δισεκατομμύρια δολάρια
    29 Απριλίου 2024
    Η Samsung το παρατραβάει: Έτσι γεμίζουν τα Galaxy smartphones σας με περιττά στοιχεία
    21 Απριλίου 2024
    VASA: Η AI της Microsoft δημιουργεί ένα “ομιλούν πρόσωπο” από μια φωτογραφία και μια ηχογράφηση φωνής
    20 Απριλίου 2024
  • Gadget
    GadgetShow More
    Το Apple Watch X με ολοκαίνουργιο σχεδιασμό και δυνατότητα μέτρησης της αρτηριακής πίεσης
    2 Min Read
    H DJI παρουσιάζει τον πρώτο της κινητό σταθμό τροφοδοσίας
    3 Min Read
    Playstation 5 Pro: Γνωστές είναι σχεδόν όλες οι λεπτομέρειες
    5 Min Read
    “Το πιο ηλίθιο πράγμα που υπήρξε ποτέ”: δριμεία κριτική για την καρφίτσα AI
    3 Min Read
    Η αστυνομία συνέλαβε τέσσερα άτομα για κλεμμένα σετ Lego αξίας 300.000 δολαρίων
    2 Min Read
  • Social Media
    Social MediaShow More
    Meta: Μεγαλύτερος τζίρος, περισσότερα κέρδη και επενδύσεις στην τεχνητή νοημοσύνη
    2 Min Read
    Αλλαγή στη συμπεριφορά αναζήτησης: από το Google στο Tiktok και το YouTube
    2 Min Read
    Τα 12 OpenAI Sora TikToks που έκαψαν τα μυαλά μας
    3 Min Read
    Youtube Shorts: Όλο και περισσότεροι δημιουργοί βγάζουν τα χρήματα τους με σύντομα βίντεο
    4 Min Read
    Μεγαλύτερη επιτυχία στο Instagram: 10 συμβουλές για μεγαλύτερη εμβέλεια
    19 Min Read
  • Mobile
    MobileShow More
    Τα in-app browsers ως κατάσκοποι: ακτιβιστές ζητούν αλλαγές στο Android και το iOS
    3 Min Read
    Αφορά iPhones, Mac και iPads: επιτήδειοι θέλουν να αποσπάσουν το λογαριασμό σας με αυτή την απάτη phishing
    4 Min Read
    Ηρθε το τέλος των sms
    3 Min Read
    Έρχεται το κινητό του Iron Man
    1 Min Read
Search

Archives

  • Μάιος 2024
  • Απρίλιος 2024
  • Μάρτιος 2024
  • Φεβρουάριος 2024
  • Ιανουάριος 2024
  • Δεκέμβριος 2023
  • Νοέμβριος 2023
  • Σεπτέμβριος 2023
  • Αύγουστος 2023
  • Ιούλιος 2023
  • Ιούνιος 2023
  • Μάιος 2023
  • Απρίλιος 2023
  • Μάρτιος 2023
  • Φεβρουάριος 2023
  • Ιανουάριος 2023
  • Δεκέμβριος 2022
  • Νοέμβριος 2022
  • Οκτώβριος 2022
  • Σεπτέμβριος 2022
  • Αύγουστος 2022
  • Ιούλιος 2022
  • Ιούνιος 2022
  • Μάιος 2022
  • Απρίλιος 2022
  • Μάρτιος 2022
  • Φεβρουάριος 2022
  • Ιανουάριος 2022
  • Δεκέμβριος 2021
  • Νοέμβριος 2021
  • Οκτώβριος 2021
  • Σεπτέμβριος 2021
  • Ιούλιος 2021
  • Ιούνιος 2021
  • Απρίλιος 2021
  • Μάρτιος 2021
  • Φεβρουάριος 2021
  • Ιανουάριος 2021
  • Δεκέμβριος 2020
  • Νοέμβριος 2020
  • Οκτώβριος 2020
  • Σεπτέμβριος 2020
  • Αύγουστος 2020
  • Ιούλιος 2020
  • Ιούνιος 2020
  • Μάιος 2020
  • Απρίλιος 2020
  • Μάρτιος 2020
  • Φεβρουάριος 2020
  • Ιανουάριος 2020
  • Δεκέμβριος 2019
  • Νοέμβριος 2019
  • Οκτώβριος 2019
  • Σεπτέμβριος 2019
  • Αύγουστος 2019
  • Ιούλιος 2019
  • Ιούνιος 2019
  • Μάιος 2019
  • Απρίλιος 2019
  • Μάρτιος 2019
  • Φεβρουάριος 2019
  • Ιανουάριος 2019
  • Δεκέμβριος 2018
  • Νοέμβριος 2018
  • Οκτώβριος 2018
  • Σεπτέμβριος 2018
  • Αύγουστος 2018
  • Ιούλιος 2018
  • Ιούνιος 2018
  • Μάιος 2018
  • Απρίλιος 2018
  • Μάρτιος 2018
  • Φεβρουάριος 2018
  • Ιανουάριος 2018
  • Δεκέμβριος 2017
  • Νοέμβριος 2017
  • Οκτώβριος 2017
  • Σεπτέμβριος 2017
  • Αύγουστος 2017
  • Ιούλιος 2017
  • Ιούνιος 2017
  • Μάιος 2017
  • Απρίλιος 2017
  • Μάρτιος 2017
  • Φεβρουάριος 2017
  • Ιανουάριος 2017
  • Δεκέμβριος 2016
  • Νοέμβριος 2016
  • Οκτώβριος 2016
  • Σεπτέμβριος 2016
  • Αύγουστος 2016
  • Ιούλιος 2016
  • Ιούνιος 2016
  • Μάιος 2016
  • Απρίλιος 2016
  • Μάρτιος 2016
  • Φεβρουάριος 2016
  • Ιανουάριος 2016
  • Δεκέμβριος 2015
  • Νοέμβριος 2015
  • Οκτώβριος 2015
  • Σεπτέμβριος 2015
  • Αύγουστος 2015
  • Ιούλιος 2015
  • Ιούνιος 2015
  • Μάιος 2015
  • Απρίλιος 2015
  • Μάρτιος 2015
  • Φεβρουάριος 2015
  • Ιανουάριος 2015
  • Δεκέμβριος 2014
  • Νοέμβριος 2014
  • Οκτώβριος 2014
  • Σεπτέμβριος 2014
  • Ιανουάριος 2014
  • Νοέμβριος 2013
  • Οκτώβριος 2013

Categories

  • Advisor
  • Apps
  • Artificial intelligence
  • Arts
  • Business
  • Cars
  • Cinema
  • Computer
  • Device
  • Electronics
  • Facebook
  • Gadget
  • Games
  • Google
  • Hardware
  • Innovation
  • Inspire
  • Instagram
  • Listicle
  • Media
  • Mobile
  • New Finance
  • News
  • Robotic
  • Science
  • Smartphone
  • Social Media
  • Software
  • Space
  • Streaming
  • Tech News
  • Technology
  • The guide
  • tiktok
  • Uncategorized
  • X (Twitter)
  • Youtube
  • Τεχνολογια
Διαβάζετε: Το 2020 το 50% της τηλεθέασης θα γίνεται μέσω κινητών συσκευών!
Share
Font ResizerAa

technews24.gr

We love technology

Font ResizerAa
  • Tech News
  • Gadget
  • Technology
  • Mobile
Search
  • Home 1
  • Tech News
  • Gadget
  • Technology
  • Mobile
Follow US
  • Πολιτική απορρήτου
  • Contact
  • Όροι χρήσης
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
technews24.gr > Blog > Τεχνολογια > Το 2020 το 50% της τηλεθέασης θα γίνεται μέσω κινητών συσκευών!
Τεχνολογια

Το 2020 το 50% της τηλεθέασης θα γίνεται μέσω κινητών συσκευών!

Τελευταία ανανέωση: 09 Οκτωβρίου 2017 16:43
technews24
Share
SHARE

Οι κινητές συσκευές κυριαρχούν πια στη ζωή μας και έχουν αλλάξει σημαντικά τις συνήθειές μας, ως τηλεθεατές. Το 2020, μόλις σε τρία χρόνια, το 50% της παρακολούθησης τηλεόρασης και βίντεο θα πραγματοποιείται σε οθόνες κινητών συσκευών (tablet, smartphone, laptop).

Tο ποσοστό αυτό είναι αυξημένο κατά 85% σε σχέση με το 2010, σύμφωνα την όγδοη ετήσια έκθεση του ConsumerLab που δημοσιοποίησε η Ericsson, ενώ μόνο τα smartphone θα αντιστοιχούν στο ένα τέταρτο αυτής της παρακολούθησης που σημαίνει αύξηση 160% σε σχέση σε το 2010. Επιπλέον, η εικονική πραγματικότητα (VR) σταδιακά θα διαδοθεί ευρέως και το 2020 θα τη χρησιμοποιεί ο 1 στους 3 καταναλωτές.

Ο Anders Erlandsson, επικεφαλής του Ericsson ConsumerLab, δήλωσε: «Βλέπουμε ήδη ότι οι καταναλωτές δεν παρακολουθούν απλώς περισσότερο βίντεο, αλλά αλλάζουν και τον τρόπο που το κάνουν. Αυτό φαίνεται και από τη συνεχόμενη άνοδο της τηλεθέασης μέσω κινητών, η οποία αποτελεί κυρίαρχη τάση από το 2010. Φέτος είναι η πρώτη φορά που ερευνήσαμε τον βαθμό ενδιαφέροντος των καταναλωτών για την εικονική πραγματικότητα σε συνδυασμό με τη χρήση μέσων. Τα ευρήματα είναι συναρπαστικά. Η εικονική πραγματικότητα μπορεί να συμβάλει στην προσέγγιση ανθρώπων από κάθε πλευρά του πλανήτη και στη δημιουργία πιο ολοκληρωμένων, εξατομικευμένων και συμπληρωματικών εμπειριών χρήσης των μέσων. Καθώς οι προσδοκίες των καταναλωτών για καθηλωτικές εμπειρίες τηλεθέασης κατ’ απαίτηση και μέσω κινητών συσκευών, ο κλάδος τηλεόρασης και μέσων επικοινωνίας θα πρέπει να εστιάσει στην παροχή ιδιαίτερα εξατομικευμένων υπηρεσιών με την καλύτερη δυνατή ποιότητα.

Ο χρόνος που αφιερώνουμε στην παρακολούθηση περιεχομένου, σύμφωνα με την έρευνα, είτε τηλεόρασης είτε βίντεο, ανέρχεται πλέον στις 30 ώρες την εβδομάδα, το οποίο αποτελεί ρεκόρ όλων των εποχών.

Στον αριθμό αυτό περιλαμβάνονται η ενεργή παρακολούθηση προγραμματισμένης γραμμικής τηλεόρασης, οι ζωντανές και κατ’ απαίτηση υπηρεσίες διαδικτύου, το περιεχόμενο που αποκτήθηκε από λήψη ή καταγραφή, καθώς και τα DVD και Blu-ray. Ωστόσο, σχεδόν το 60% των τηλεθεατών προτιμούν την παρακολούθηση κατ’ απαίτηση σε σχέση με την παρακολούθηση προγραμματισμένης γραμμικής τηλεόρασης – πρόκειται για μια αύξηση της τάξης του 50% σε σχέση με το 2010.

Ο μέσος αριθμός των χρησιμοποιούμενων υπηρεσιών κατ’ απαίτηση αυξήθηκε από 1,6 υπηρεσίες κατ’ άτομο το 2012 σε 3,8 υπηρεσίες το 2017. Ήδη σήμερα, οι 2 στους 5 καταναλωτές πληρώνουν για υπηρεσίες τηλεόρασης και βίντεο κατ’ απαίτηση, ενώ σχεδόν το ένα τρίτο (32%) δηλώνει ότι θα αυξήσει τις σχετικές δαπάνες στους επόμενους 6-12 μήνες. Ταυτόχρονα αυξάνεται η σημασία της φορητότητας, καθώς το ένα τρίτο των καταναλωτών ζητά πρόσβαση σε περιεχόμενο όταν βρίσκεται στο εξωτερικό.

Παράλληλα παρατηρείται άνοδος στην τηλεθέαση μέσω smartphone, καθώς σχεδόν το 70% των καταναλωτών παρακολουθούν βίντεο στο smartphone τους (ποσοστό διπλάσιο από το αντίστοιχο του 2012), καλύπτοντας το ένα πέμπτο της συνολικής παρακολούθησης τηλεόρασης και βίντεο.

Το περισσότερο περιεχόμενο παρακολουθούν οι ηλικίες 16-19 ετών με 33 ώρες την εβδομάδα, δηλαδή περίπου 10 ώρες παραπάνω την εβδομάδα σε σχέση με το 2010. Ωστόσο τα μισά και πλέον άτομα αυτής της κατηγορίας παρακολουθούν περιεχόμενο κατ’ απαίτηση, ενώ πάνω από το 60% του χρόνου παρακολούθησης τηλεόρασης και βίντεο αφιερώνεται σε οθόνες κινητών συσκευών.

Οι προκλήσεις ανακάλυψης περιεχομένου παραμένουν

Τα ευρήματα δείχνουν ότι, αν και οι καταναλωτές έχουν μεγαλύτερη πρόσβαση από ποτέ άλλοτε σε υπηρεσίες τηλεόρασης και βίντεο, ο μέσος χρόνος αναζήτησης περιεχομένου έχει αυξηθεί κατά 13% σε σχέση με πέρυσι και πλέον ανέρχεται σε μία σχεδόν ώρα την ημέρα. Μάλιστα, ο 1 στους 8 καταναλωτές πιστεύει ότι μελλοντικά θα «χαθεί» μέσα στον αχανή όγκο του διαθέσιμου περιεχομένου.

Καθώς η εμπειρία των χρηστών κατακερματίζεται, οι 6 στους 10 θεωρούν ότι η ανακάλυψη περιεχομένου είναι «πολύ σημαντική» για την εγγραφή τους σε μια νέα υπηρεσία, ενώ το 70% ζητά «ενοποιημένη αναζήτηση για όλο το περιεχόμενο τηλεόρασης και βίντεο».

Οι κοινωνικές πτυχές και η καθηλωτική εμπειρία της τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας προσθέτουν μια νέα διάσταση στην εμπειρία τηλεθέασης. Καθώς το 2020 προβλέπεται ότι ένα τρίτο των καταναλωτών θα χρησιμοποιούν VR, αναμένεται ότι η τεχνολογία αυτή θα επηρεάσει σημαντικά το μέλλον του κλάδου τηλεόρασης και βίντεο.

Ωστόσο, αν πρόκειται να αυξηθεί το ενδιαφέρον των καταναλωτών για την εικονική πραγματικότητα, θα χρειαστεί να αλλάξουν αρκετά πράγματα. Σχεδόν το 55% των καταναλωτών που σχεδιάζουν να αποκτήσουν συσκευές VR θα προτιμούσαν φτηνότερα ακουστικά, ενώ σχεδόν οι μισοί θεωρούν ότι θα πρέπει να υπάρχει πιο καθηλωτικό περιεχόμενο. Το ένα τρίτο των καταναλωτών θα ενδιαφερόταν περισσότερο για VR αν μπορούσε να αποκτήσει συνδυασμένο πακέτο VR από τον πάροχο υπηρεσιών τηλεόρασης και βίντεο.

Παράλληλα, οι καταναλωτές εκτιμούν ιδιαίτερα τόσο τις εμπειρίες τηλεθέασης υψηλής ποιότητας, όσο και τις καθηλωτικές εμπειρίες. Σχεδόν το ένα τέταρτο των καταναλωτών που συμμετείχαν στην έρευνα δηλώνουν ότι έχουν ήδη πρόσβαση σε τηλεοπτική οθόνη 4K UHD, ενώ άλλο ένα τρίτο αυτών σκοπεύουν να αποκτήσουν.

Θα μπορούσε επίσης να σας αρέσει

Επαναστατική εφαρμογή στο κινητό

Η Adidas πρωτοπορεί!

«Έπεσε» το δίκτυο της Forthnet!

Στα δικαστήρια η Apple λόγω SMS

Δαγωνισμός απάτη στο ελληνικό facebook!

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
Facebook Copy Link Print
Share
Προηγούμενο άρθρο Συναγερμός για πρόβλημα στα iPhone8!
Επόμενο άρθρο Οι καλύτερες εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας

Stay Connected

FacebookLike
XFollow

Latest News

Robo-butler από την Κίνα μαγειρεύει, σιδερώνει και μαθαίνει κόλπα με τραπεζομάντιλα
News Robotic Technology
Το Google Core update ολοκληρώθηκε. Τι απέφερε;
Google News
H Κίνα παρουσίασε το ανθρωποειδές ρομπότ Tiangong
News Robotic
Πως θα επωφεληθούμε από το κοντινό πέρασμα του Απόφις από τη Γη
News Space

Ενδιαφέρουν

//

Ενημερώνουμε τους χρήστες και είμαστε το κορυφαίο δίκτυο νέων για θέματα τεχνολογίας στην Ελλάδα.

Follow US
© 2024 technews24.gr
  • Πολιτική απορρήτου
  • Contact
  • Όροι χρήσης
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?