Η Disney Plus έχει ήδη θεσπίσει κανόνες που εμποδίζουν τους συνδρομητές να μοιράζονται τους κωδικούς τους – αλλά τώρα γνωρίζουμε πότε θα αρχίσει να υποχρεώνει τους χρήστες να πληρώνουν για να τους μοιράζονται. Σε συνέντευξή του στο CNBC, ο διευθύνων σύμβουλος της Disney, Bob Iger, δήλωσε ότι η εταιρεία σχεδιάζει να ξεκινήσει “την πρώτη μας πραγματική προσπάθεια στην κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης” τον Ιούνιο.
Ο Iger λέει ότι η εφαρμογή θα ξεκινήσει σε “λίγες μόνο χώρες και σε λίγες αγορές”, προτού επεκταθεί σε όλους τους συνδρομητές τον Σεπτέμβριο. Οι κανόνες της Disney κατά της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης τέθηκαν αρχικά σε ισχύ για τους νέους συνδρομητές στις 25 Ιανουαρίου και επεκτάθηκαν στα υπάρχοντα μέλη στις 14 Μαρτίου. Το Netflix έγινε η πρώτη υπηρεσία streaming που καταπάτησε την κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης το 2023, όταν άρχισε να χρεώνει τους χρήστες με επιπλέον 7,99 δολάρια το μήνα για να προσθέσουν έναν επιπλέον θεατή εκτός του νοικοκυριού τους.
Κατά τη διάρκεια μιας τηλεδιάσκεψης για τα κέρδη τον Φεβρουάριο, ο οικονομικός διευθυντής της Disney Hugh Johnston επιβεβαίωσε ότι οι συνδρομητές “που είναι ύποπτοι για ακατάλληλη κοινή χρήση” θα κληθούν να εγγραφούν για δική τους συνδρομή αυτό το καλοκαίρι. Οι συνδρομητές θα μπορούν επίσης να προσθέτουν μέλη εκτός του νοικοκυριού τους έναντι “πρόσθετης αμοιβής”, αλλά η Disney δεν έχει αποκαλύψει ακόμη πόσο θα κοστίζει αυτό.
Μια συνδυασμένη εφαρμογή Disney Plus και Hulu ξεκίνησε στα τέλη του περασμένου μήνα, στο πλαίσιο της προσπάθειας της Disney να πείσει περισσότερους συνδρομητές να εγγραφούν στο συμφέρνον πακέτο streaming. Εκτός από την ενσωμάτωση περιεχομένου και από τις δύο υπηρεσίες, η νέα συγχωνευμένη εφαρμογή συνδυάζει επίσης το ιστορικό προβολής σας για την καλύτερη ενημέρωση των προτάσεων.
“Αισθανόμαστε πολύ καλά για τη δέσμευση των συνδρομητών της Disney που δεν παίρνουν το Hulu, οι οποίοι τώρα παρακολουθούν περισσότερες εκπομπές που υπήρχαν στο Hulu, συμπεριλαμβανομένου του Shogun”, δήλωσε ο Iger στο CNBC. “Πρέπει να αυξήσουμε τη δέσμευση. Χρειαζόμαστε τα τεχνολογικά εργαλεία για να μειώσουμε την απομάκρυνση, να δημιουργήσουμε μεγαλύτερη προσκόλληση. Είναι πράγματα όπως οι μηχανές συστάσεων, να γνωρίσουμε καλύτερα τους πελάτες μας.